Marta Kot-Panek
Absolwentka Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Jarosławiu oraz Wydziału Form Przemysłowych Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Dyplom z wyróżnieniem uzyskała w 2006 r. w Katedrze Komunikacji Wizualnej w pracowni prof. Władysława Pluty.
Od wielu lat związana zawodowo ze Studiem Projektowym MH-art w Krakowie, gdzie zajmuje się komunikacją wizualną marek, firm i produktów, w zakres której wchodzą:
- kreacja tożsamości wizualnej dla instytucji, osób, firm, produktów i usług budowa i rewitalizacja systemów identyfikacji wizualnej dla marek korporacyjnych i produktowych,
- tworzenie nazw firm, marek, produktów,
- projektowanie znaków jako najistotniejszych elementów marki,
- projektowanie i systematyka elementów identyfikacji wizualnej firm i produktów
- projektowanie księgi identyfikacji wizualnej,
- projektowanie graficzne opakowań oparte na założeniach strategicznych marki,
- projektowanie materiałów informacyjnych,
- projektowanie literatury firmowej,
- typografia,
- ilustracje.