Marta Kot-Panek

Marta Kot-Panek

Absolwentka Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Jarosławiu oraz Wydziału Form Przemysłowych Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Dyplom z wyróżnieniem uzyskała w 2006 r. w Katedrze Komunikacji Wizualnej w pracowni prof. Władysława Pluty.
Od wielu lat związana zawodowo ze Studiem Projektowym MH-art w Krakowie, gdzie zajmuje się komunikacją wizualną marek, firm i produktów, w zakres której wchodzą:

  • kreacja tożsamości wizualnej dla instytucji, osób, firm, produktów i usług budowa i rewitalizacja systemów identyfikacji wizualnej dla marek korporacyjnych i produktowych,
  • tworzenie nazw firm, marek, produktów,
  • projektowanie znaków jako najistotniejszych elementów marki,
  • projektowanie i systematyka elementów identyfikacji wizualnej firm i produktów
  • projektowanie księgi identyfikacji wizualnej,
  • projektowanie graficzne opakowań oparte na założeniach strategicznych marki,
  • projektowanie materiałów informacyjnych,
  • projektowanie literatury firmowej,
  • typografia,
  • ilustracje.