Magdalena Adamczyk-Zięba

Magdalena Adamczyk-Zięba

Trenerka biznesu, konsultantka HR z ponad 12-letnim stażem w biznesie, certyfikowana Konsultantka Metody Harrison Assesments.

Z wykształcenia jest psychologiem (Uniwersytet Jagielloński) i specjalistką Zarządzania Zasobami Ludzkimi (Uniwersytet Śląski w Katowicach). Absolwentka kursu organizowanego przez Szkołę Socjoterapii i Psychologicznego Treningu Grupowego (Ośrodek Psychoterapii Psychodynamicznej). Członkini Stowarzyszenia Trenerów Biznesu i Konsultantów MATRiK oraz Stowarzyszenia PROMENTOR.

Współpracuje z biznesem w zakresie szkoleń i doradztwa w obszarach HR. Buduje programy rozwojowe dla organizacji włączając w to gruntowne audyty i analizę potrzeb.
Współpracowała z takimi markami jak m.in. Capgemini Polska, DHL, Elektrociepłownia Kraków, Grana Polska, IBM Polska, ING, Motorola Polska Elektronics, NFZ Oddział Małopolski, Orlen, PGNiG, Polkomtel, PZU S.A., Raiffeissen Bank, Telekomunikacja Polska S.A., Tesco Polska, Urząd Marszałkowski w Łodzi, Volvo Polska.