Otwarte Obrony WSE – styczeń 2018

Otwarte Obrony WSE


8 stycznia 2018


godz. 9.00: Dominika Murzańska

Rebranding marki i budowanie strategii marketingowej w social media dla mikroprzedsiębiorstwa – impresariatu artystycznego ARTMUZA

godz. 9.40: Michał Grabowski

Systemy identyfikacji wizualnej w jednostkach naukowych i edukacyjnych. Omówienie na podstawie wybranych przykładów
Tytuł projektu: projekt logo Muzeum Przyrodniczego Instytutu Systematyki i Ewolucji Zwierząt Polskiej PAN

godz. 10.20: Krzysztof Więckowski

Wpływ identyfikacji wizualnej na tożsamość marki
Tytuł projektu: rebranding Biura Podróży „Centrum Travel”

godz. 11.00: Marcin Bednarczyk

Infografika – jak poprawnie wizualizować informacje
Tytuł projektu: infografika – Polak a Europejczyk

godz. 11.40:  Katarzyna Sieprawska

Analiza branży ślubnej w Polsce w okresie PRL i w XXI wieku
Tytuł projektu: identyfikacja wizualna firmy Flower Art Store


Obrony 11 stycznia 2018


godz. 9.00: Piotr Chrobak

Problematyka identyfikacji wizualnej na przykładzie wybranych firm w branży sportowej
Tytuł projektu: autorski projekt identyfikacji wizualnej marki Prove

godz. 9.40: Patryk Szaflarski

Streetwear – historia rozwoju i komercjalizacji mody ulicznej na świecie i w Polsce
Tytuł projektu: marka Revive jako obecny przedstawiciel mody ulicznej – proces projektowy

godz. 10.20: Karol Jeliński

Rola identyfikacji wizualnej w promowaniu festiwali muzycznych na terenie Małopolski na przykładzie XXII Sądeckiego Festiwalu Muzycznego IUBILAEI CANTUS
Tytuł projektu: identyfikacja wizualna dla XXII Sądeckiego Festiwalu Muzycznego Iubilaei Cantus

godz. 11.00: Karolina Skowerska

Człowiek w fotografii. Od dagerotypu po cyfrową ofertę współczesnego studia fotograficznego
Tytuł projektu: branding studia fotograficznego

godz. 11.40: Dominika Zięba

Historia fotografii mody od XX w. do teraźniejszości na przykładach największych fotografów mody
Tytuł projektu: katalog produktowy marki Wierzbanowska